Selasa, 17 Mei 2011

kesusahan

aku.....
hidup ini banyak putaran yang tak bisa aku tepis...
aku perjuangkan walaubagaimanapun sehingga titisan yang terakhir..
aku sanggup menghadapi kesusahan diri ini walaupun apa sahaj yang terjadi..
aku pernah rasakan perit hidup dulu...
kini masih jua dapat kurasakan kesakitan itu...
kesempitan hidup membuat aku sedih dan berputus asa..
tetapi hidup mesti diteruskan untuk yang tersayang...
untuk MU TUHAN ...
untuk kuarga ku...

aku...
kini walaupun susah akan aku hadapi...
aku akan pastikan aku bekerja kuat untuk masa hadapan ku dan kuarga ku..
aku akan pastikan mereka tidak menerima nasib yang sama...
aku jauh ketinggalan dalam kearah kekayaan dari mereka...
aku tertinggal dari kearah keupayaan..
aku ketinggalan dari keraha kemewahan...
aku perlukan sokongan...
aku perlukan semuanya....

aku...
mohon bantuan Yang ESA...
untuk terus hidup walaupun begini....
tidak berputus asa dan berjuang..
menempis semua dugaan dan tomahan...
walaupun aku jauh tapi aku tetap dekat dihati keluarga ku yang tercinta..
terima kasih...

0 ulasan: