Isnin, 2 Mei 2011

horeyy

cuti hari buruh yang paling best la dapat kukatakan...coz aku dapat rehat ngan suami n kuarga..hari ahad menyiapkan tender memasak, membekal dan menghantar lela punya kuih ..pastu kami terus p umah pakcik Hairy kenduri kat gombak..rasa penat pun ader gak dekat 2jam cari jln xjumpa ...xpela p jelah kang marahlak org kg hahaha...pastu p PWTC ingat nak tgok buku..mak ai punyerla jem teruk sampai parking pun xder...pusing la 4 kali xder gak maka amik jln pulang sajelah...hahaha...aku xpenat manelah coz tdo je...sian abey....dah sampai umah rehat tgok Merong Mahawangsa..tup2 tertido...DVD yg tgok aku...tapi idin ckp best...xpela...pada mlm tu gak dpt 1 msg ajak p kelah...best wo pikir nak baiki motor pun xjadi hehehe sian abg...p la....TQ linda n kuarga kerana menjemput...kitaorg p mandi n kelah kat Sungai Congkak..1st time say...xpenah g lagi..ish sampai je dah takut tempat tinggi...ader lak pacat lagi takut nak mandi..heheh afiq, idin, kikim n sofia berendam xingat best betul tgok mereka...mmg syok coz afiq dpt kwn...syok tgok sume happy...abg intan dok bakar ikan,,,,sian kayu basah n hanya dpt mkn beberapa je...tp xpe yg pentg syok....kitaorg lepak mandi manda n makan....aku bawa mee n bihun je..tapi linda rajin siap bawa nasi,kari,sayur n ikan tok dibakar...mmg rajin...xdisangkal hehhe..makansajelah...aku xbanyak turun cpz takutkan pacat...dok lepak2 ngan diorg sampai lupa nak balik dah dekat jam 4ptg.....masa nak kemas hujan nak turun lak so kami bergegas pulangla....hujan mencurah-curah...aku mmg apalagi n afiq dok tdo dari gerak pulang sampai kerumah hehehhe...sian idin memandu sorg...dia ckp dia pun ngantuk coz hujan xnmpk jln n letih g pas mandi...dia harapkan lampu kereta org sahaja...best btl...sampai umah dah kul 7 mlm...mak ai...jemteruk sangat....aku ingat nak mkn durian...xdpt la coz hhujan...hehehanyware tQ sume...

1 ulasan:

a.R berkata...

waaaaaaaaaaa..seronot...! saya yang kebuhsanan dirumah kerna hujan...! aihhh~