Isnin, 21 Mac 2011

suke ke benci

aku ada satu story nak mory ni...ntahla...aku xtau nak ckp gu mana...tapi ni pase kijela...aku nak bagi pandangan tok org2...aku rasa kalo nak kije sume musti mula dari bawah...bagus untuk peningkatan kefahaman pekerja tersebut...kalo nak jd EO mesti mula dari PTR ke PT ke...so bila dah ader pengalaman dia dah pandai wat kije...kalo nak jadi 41 lak kenala mula dri EO ke barula tau kije...kalo terus dari belajo mmg hampehla...0 pengalaman dan xpandai wat keputusan..so bagi org yg berjawatan tinggi mestilah pikir utk menjadi org yang bertanggungjawab, berguna, berdisiplain, bijak membuat keputusan, bijak mengagihkan tugas, pandai membuat kije...dan sumela...coz ko yg nak corak dunia ni mcm ner nnti...so fikir2 la...saya rasa sume mesti setuju...aku rasa sblum keje habis belajo pengalaman kije tu penting...so mesti adakan latihan industri ke...ok la...korg yg mula nk minta keje tu ingat sblum nak jadi seorang bos korg kena paham ngan perangai sume org bawahan n org atasan...kita sama2 nak cari rezeki....so sama2la wat kije...ok

2 ulasan:

a.R berkata...

agreed! tapi if tak mulakan dari bawah pun tak da masalah, cubalah belajar memahami kerja org bawahan nih... supaya kita sendiri (golongan atasan) tak le nampak bodo bile laksanakan tugas..

a.R berkata...

agreed! tapi if tak mulakan dari bawah pun tak da masalah, cubalah belajar memahami kerja org bawahan nih... supaya kita sendiri (golongan atasan) tak le nampak bodo bile laksanakan tugas..