Rabu, 16 Mac 2011

hampeh

aku mmg geram dgn dia...bkn geram pe la...aku cuma xsuka cara dia...aku bukan jeles pun....dia mcm mengganggu hidup aku..aku nak je ckp "boleh blah" hahahahha....jahatnya aku...tapi aku tau aku ni bukan jenis org g2...aku layan jela...nak buat camna aku yang nak g2....aku boleh je lari..tapi adakah aku xkan jumpa org macm itu lagi...susah nak ku gambarkan ....tapi kenapa org lain suka lak kat org itu...aku pun xfaham la....aku akan cuba semampu boleh untuk diam dan menjadi diri sendiri...YA ALLAH bantulah hambuni...

3 ulasan:

a.R berkata...

ai marah benor bunyi nyewww....

tuLip berkata...

amboi..ate maroh benor...ape ke yg di maroh tue..
ape2 sabo nyer. 'makcik' doakan yg terbaik ek..

idazuka berkata...

itu baru cikit nnti gunung berapi dah meletup baru le kome tau hahahah.....